ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг

в редакції від 01 листопада 2022 року

Фізична особа-підприємець Лісовська Мар’яна Сергіївна, реєстраційний номер облікової картки платника податків 3396704326, що іменується надалі – Виконавець, пропонує будь-якій фізичній особі (надалі – Замовник) укласти Публічний договір про надання послуг на умовах, визначених цим документом.

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Терміни та поняття, що використовуються в цьому Договорі, вживаються в значеннях, наведених нижче:
Акцепт – надання Замовником повної та безумовної відповіді Виконавцю на пропозицію укласти договір про надання послуг з Виконавцем шляхом:
– проставлення відповідної позначки біля відповідного пункту під час заповнення спеціальної форми на Сайті; або
– здійснення оплати послуг Виконавця
Замовник – будь-яка дієздатна фізична особа, яка акцептувала публічну оферту.
Обліковий запис – запис, який створюється на Сайті, після здійснення Замовником реєстрації, та в якому доступна інформація про замовлені послуги, тариф тощо.
Сайт – сукупність даних (текстів, графічних і дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальної діяльності, комп’ютерних програм), що пов’язані між собою, містяться в інформаційній системі та забезпечують доступність цієї інформації для кінцевих споживачів та розміщуються за адресою: tutors.languagelover.in.ua.
Спеціальна форма – форма, яка заповнюється Замовником до початку надання послуг Виконавцем.
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій дієздатній фізичній особі, укласти з нею договір про надання послуг на умовах, що містяться в цьому документі та відповідно до положень статті 641 Цивільного кодексу України.
Публічний договір –  це правочин між Виконавцем та Замовником про надання послуг останньому на умовах, які викладені у публічній оферті і є однаковими для всіх Замовників з моменту акцептування публічної оферти Замовником (надалі – Договір).
Тариф – вартість певного обсягу послуг, що надається Виконавцем Замовнику, протягом певного строку.

2. АКЦЕПТУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
2.1. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем Акцепту.
2.2. Здійснюючи Акцепт Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умови цього Договору.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1.Виконавець зобов’язується надати Замовнику інформаційні послуги, а саме забезпечити доступ до інформаційних продуктів, розміщених на Сайті, зокрема відео та текстових матеріалів тощо (надалі – послуга), на час, зазначений на Сайті, у порядку, передбаченому цим Договором, а Замовник приймає та оплачує його.
3.2. Детальний опис послуг розміщується на Сайті.

4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Вартість Тарифу вказується на Сайті.
4.2. Розрахунки між сторонами проводяться у безготівковій формі, шляхом здійснення повної попередньої оплати за допомогою платіжних інструментів, доступних на Сайті або за реквізитами, наданими Виконавцем, відповідно до умов цього Договору.
4.3. Виконавець має право в односторонньому порядку змінити вартість Тарифу до моменту оплати шляхом публікації нової ціни на Сайті.
4.4. Оплата за послуги проводиться шляхом сплати вартості відповідного Тарифу до 25 (двадцять п’ятого) числа місяця, що передує місяцю, у якому будуть надаватися послуги.
4.5. Оплата послуг за наступні місяці здійснюється щомісяця автоматично за цінами, що діють на момент такого списання, 25 (двадцять п’ятого) числа місяця, що передує місяцю, у якому будуть надаватися послуги. За відсутності повної суми коштів на рахунку Замовника повторне списання буде здійснено 26 (двадцять шостого) числа місяця, що передує місяцю, у якому будуть надаватися послуги.
4.6. У випадку, якщо не відбулося автоматичне списання вартості відповідного тарифу відповідно до умов Договору, Виконавець має право припинити надання послуг з першого дня нового неоплаченого періоду.
4.7. Замовник має право відключити автоматичне списання коштів шляхом самостійної відписки від продовження надання послуг до 24 (двадцять четвертого) числа місяця, що передує місяцю, у якому будуть надаватися послуги.
4.8. Доступ до інформаційного продукту вважається оплаченим з моменту зарахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
4.9. Надання доступу до інформаційного продукту вважається повним виконанням умов Договору, тому грошові кошти, сплачені Замовником, з моменту надання Виконавцем Замовнику доступу до інформаційного продукту не повертаються.
4.10. Виконавець має право не надавати послугу Замовнику у випадку, якщо Замовник не здійснив повної оплати вартості послуги, вказаної на Сайті.
4.11. За результатами надання Послуг акт приймання-передачі послуг Сторонами не складається і не підписується.
4.12. У разі, якщо обов’язок Замовника з оплати послуг Виконавця виконано третьою особою, така третя особа не набуває прав та обов’язків Замовника.

5. ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ НА САЙТІ
5.1. Замовник зобов’язаний надати достовірну та повну інформацію про себе, зокрема: ім’я, адресу електронної пошти, номер телефону.
5.2. Створення облікового запису Замовника здійснюється за допомогою електронної пошти або Facebook.
5.3. Якщо реєстрація на Сайті здійснена за допомогою електронної пошти, то створений обліковий запис є неактивним. На адресу електронної пошти Замовника, що вказана у формі реєстрації, надсилається лист з унікальним гіперпосиланням для активації облікового запису користувача та паролем до облікового запису.
5.4. Після переходу за гіперпосиланням, яке вказане в листі, чим Замовник підтверджує достовірність адреси своєї електронної пошти, обліковий запис буде активованим.
5.5. Замовник зобов’язаний зберігати логін та пароль до облікового запису таким чином, щоб унеможливити доступ третіх осіб до цих даних.
5.6. При встановленні Замовником фактів несанкціонованого доступу до свого облікового запису, він зобов’язується в найкоротші терміни повідомити про цю обставину Виконавцеві на електронну адресу: languagelover.in.ua@gmail.com.
5.7. Замовник може мати лише один обліковий запис. Якщо Замовник зареєстрував більше одного облікового запису, Виконавець має право заблокувати їх.
5.8. Виконавець має право відмовити в реєстрації облікового запису.
5.9. Замовник має право деактивувати свій обліковий запис на Сайті. Для видалення облікового запису необхідно написати Виконавцеві на електронну адресу languagelover.in.ua@gmail.com.

6. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
6.1. Для отримання доступу до інформаційного продукту Замовник повинен:
6.1.2. вибрати конкретний Тариф на Сайті;
6.1.3. натиснути кнопку “Купити” чи аналогічну кнопку;
6.1.4. здійснити оформлення замовлення, натиснувши кнопку «Оплатити» чи аналогічну кнопку.
6.2. Виконавець не має обов’язку доробляти інформаційний продукт на вимогу Замовника. Виконавець може змінювати наповнення та дизайн Сайту без згоди Замовника.
6.3. Послуга з надання доступу до інформаційного продукту вважається наданою належним чином та в повному обсязі з моменту надання доступу в обліковому записі Замовника.
6.4. Надання доступу до інформаційного продукту Замовнику провадиться автоматично після здійснення Замовником повної оплати послуги та авторизації (введення реєстраційних даних) Замовником на Сайті.
6.5. У разі, якщо до третього числа місяця, в якому надаються послуги, Замовник не отримав доступу до інформаційного продукту, йому необхідно звернутися до Виконавця на електронну адресу languagelover.in.ua@gmail.com.

7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Замовник має право:
7.1.1. отримати доступ до інформаційного продукту у порядку, передбаченому цим Договором;
7.1.2. вимагати надання якісних послуг.
7.2. Замовник зобов’язаний:
7.2.1. вчасно та в повному обсязі оплатити доступ до інформаційного продукту;
7.2.2. належним чином виконувати всі умови цього Договору;
7.2.3. використовувати технічні можливості Сайту;
7.2.4. не вчиняти будь-які дії (зокрема, з використанням стороннього програмного забезпечення), спрямовані на порушення нормальної роботи Сайту;
7.2.5. не використовувати автоматизовані скрипти (програми) для збору інформації на Сайті та (або) для взаємодії з Сайтом;
7.2.6. використовувати усі матеріали, надані Замовнику, виключно в особистих цілях та не передавати доступ третім особам;
7.2.7. надавати достовірну інформацію про себе в процесі створення облікового запису (реєстрації) на Сайті;
7.2.8. ознайомлюватися зі змінами та доповненнями до цього Договору.
7.3. Виконавець має право:
7.3.1. в односторонньому порядку вносити зміни та доповнення до цього Договору;
7.3.2. вносити зміни до інформації, розміщеної на Сайті без попереднього попередження Замовника;
7.3.3. проводити профілактичні роботи для підтвердження працездатності та подальшого удосконалення функціоналу Сайту;
7.3.4. тимчасово призупинити доступ Замовників до Сайту у випадку виникнення технічних неполадок в роботі Сайту з метою відновлення його працездатності;
7.3.5. в односторонньому порядку розірвати цей Договір, у випадку, якщо Замовник порушує умови цього Договору.
7.4. Виконавець зобов’язаний:
7.4.1. надати доступ до інформаційного продукту вчасно та в повному обсязі;
7.4.2. надавати Замовнику цілодобовий доступ до Сайту з використанням облікового запису Замовника;
7.4.3. не розголошувати третім особам персональні дані Замовника, які стали відомі Виконавцю в процесі надання доступу до інформаційного продукту;
7.4.4. заблокувати обліковий запис Замовника в разі порушення ним умов Договору.

8. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
8.1. Уся інформація, фото, графічні зображення, тексти, відео та інші результати інтелектуальної діяльності (об’єкти права інтелектуальної власності), що розміщені на Сайті та (або) Сторінках в соціальних мережах, та (або) Платформі, та (або), які стали доступними Замовнику в процесі надання Виконавцем послуг відповідно до цього Договору, захищаються правом інтелектуальної власності.
8.2. Жодні права інтелектуальної власності на об’єкти інтелектуальної власності, розміщені на Сторінках в соціальних мережах та (або) Платформі, та (або), які стали доступними Замовнику в процесі надання Виконавцем послуг відповідно до цього Договору, не переходять до Замовника в результаті одержання послуг або укладення цього Договору.
8.3. Забороняється будь-яким способом копіювання, відтворення, розповсюдження, виконання, публічне сповіщення, демонстрація, показ, використання, переклад, переробка, адаптація і будь-які подібні зміни інформаційного продукту без попередньої письмової згоди Виконавця.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
9.2. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність інформаційного продукту, щодо яких надано доступ, або інформації, отриманої у процесі його перегляду, очікуванням Замовника.
9.3. Замовник приймає на себе відповідальність за використання або не використання отриманої в процесі надання послуг інформації.
9.4. Виконавець не несе відповідальності за досягнення результатів, пов’язаних з практичним застосуванням інформації, одержаної в процесі ознайомлення з інформаційним продуктом, щодо якого Замовнику було надано доступ.
9.5. Виконавець має право припинити доступ до інформаційного продукту Замовнику у випадку порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця, без компенсації сплаченої Замовником суми коштів. Це не позбавляє Виконавця права на відшкодування шкоди, завданої порушенням його прав інтелектуальної власності.
9.6. Замовник попереджений, що у випадку порушення ним прав інтелектуальної власності Виконавця, Замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України, а саме адміністративну, кримінальну та цивільно-правову відповідальність.
9.7. Замовник несе відповідальність за правильність указаної адреси електронної пошти та інших даних при реєстрації на Сайті та приймає на себе ризики настання несприятливих наслідків, пов’язаних із допущенням помилок.
9.8. Виконавець не несе відповідальності за збереження та конфіденційність паролей для входу на Сайт.
9.9. Виконавець не несе відповідальності, якщо Замовник не може скористатися ресурсами Сайту з причини відсутності у нього інтернет-з’єднання або необхідних технічних засобів для доступу до ресурсів Сайту.
9.10. Виконавець не несе відповідальності за технічні збої в роботі Сайту.

10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
10.1. Сторони не несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі, якщо таке невиконання або неповне виконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).
10.2. Під обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами) у цьому Договорі розуміються надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами цього Договору, перелік яких міститься в частині 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».
10.3. Сторона, яка потрапила під дію форс-мажорних обставин, повинна повідомити іншу Сторону про їх настання не пізніше 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту виникнення таких обставин.
10.4. Після закінчення дії форс-мажорних обставин Сторона, яка потрапила під їх дію, повинна повідомити іншу Сторону про їх припинення протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів, а також повідомити, протягом якого часу така Сторона має намір виконати свої зобов’язання.
10.5. Належним та достатнім підтвердженням дії форс-мажору щодо однієї зі Сторін є сертифікат щодо форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), виданий Торгово-промисловою палатою України.

11. ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
11.1. Під час використання Сайту може збиратися така інформація про Замовника:
11.1.1. ім’я та прізвище;
11.1.2. номер телефону;
11.1.3. електронна пошта;
11.1.4. логін сторінки в Facebook.
11.2. Окрім вказаної вище інформації також може збиратися інформація, отримана під час використання сайту:
11.2.1. файли Cookies;
11.2.2. IP-адреса Замовника;
11.2.3. поведінка Замовника на Сайті.
11.3. Виконавець може автоматично збирати неособисту інформацію Замовника, тобто таку що не дає можливості прямо чи опосередковано ідентифікувати Замовника, зокрема про тип браузера Замовника, або інформацію про сайт, з якого Замовник перейшов на Сайт.
11.4. Володільцем та розпорядником персональних даних відповідно до цієї Політки конфіденційності є Виконавець.
11.5. Мета обробки та строки зберігання персональних даних:
11.5.1. Прізвище та ім’я, номер телефону, електронна пошта та логін сторінки в Facebook збираються для організації та реалізації співпраці між Замовником та Виконавцем, зокрема для надання Виконавцем послуг Замовнику.
Така інформація зберігається протягом трьох років з моменту здійснення останньої оплати послуг Виконавця.
11.5.2. Електронна пошта Замовника та номер телефону збираються для обміну інформацією з Замовником, в тому числі щодо надання Замовнику інформації рекламного характеру про діяльність Виконавця.
Така інформація зберігається протягом трьох років з моменту здійснення останньої оплати послуг Виконавця.
Замовник має право в будь-який момент відмовитись від отримання повідомлень, листів на електронну пошту з інформацією, визначеною цим пунктом.
11.5.3. Інформація про файли Cookies, IP-адресу Замовника, поведінку Замовника на Сайті збирається для адаптації маркетингових і рекламних заходів, що пропонується на Сайті або сервісах третіх осіб, та контролю загальної і індивідуальної активності Замовника.
Така інформація зберігається протягом трьох років з моменту останнього відвідування Сайту Замовника.
11.5.4. Виконавець не здійснює збір та обробку платіжних даних Замовника. Такий збір та обробка здійснюється відповідно до внутрішніх документів платіжної системи-партнера та (або) банка-партнера.
11.6. Замовник користується усіма правами, передбаченими Законом України «Про захист персональних даних».
11.7. Замовник, який має намір реалізувати свої права, передбачені Законом України «Про захист персональних даних», направляє свою вимогу на адресу електронної пошти: languagelover.in.ua@gmail.com. Така вимога розглядається Виконавцем протягом 10 днів з моменту отримання.
11.8. Персональні дані Замовника можуть бути передані третім особам у таких випадках:
11.8.1. за письмовою згодою Замовника;
11.8.2. у випадках передбачених чинним законодавством України та цим Договором;
11.8.3. у випадку необхідності передачі даних партнерам (контрагентам тощо) Виконавця з метою вчинення правочинів (виконання зобов’язань), які пов’язані із Замовником.
11.9. Виконавець залишає за собою право надавати знеособлені дані будь-яким третім особам.
11.10. Якщо Замовник залишає відгук щодо співпраці із Виконавцем, тим самим він надає Виконавцеві дозвіл на його публікацію на Сайті із зазначенням ім’я, прізвища та активного гіперпосилання на сторінку в Facebook, а також відображення фото, розміщеного як головне фото на сторінці в Facebook.
11.11. Замовник має право видалити свої особисті дані на Сайті. Для цього необхідно написати Виконавцеві на електронну адресу languagelover.in.ua@gmail.com.

12. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
12.1. Сторони домовилися, що всі спори намагатимуться вирішувати шляхом переговорів. У разі недосягнення взаємних домовленостей шляхом переговорів, спір підлягає розгляду в порядку, встановленому чинним законодавством України.
12.2. Замовник має право направити Виконавцю претензію на електронну пошту: languagelover.in.ua@gmail.com.
12.3. Строк розгляду претензії складає 30 днів.
12.4. До цього Договору, у тому числі для його тлумачення, застосовується чинне законодавство України без приведення в дію норм колізійного права.

13. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1. Акцептуючи цей Договір, Замовник також надає Виконавцю згоду на обробку його персональних даних з метою виконання цього Договору.
13.2. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до Договору шляхом оприлюднення змін до Договору на Сайті Виконавця. Зміни до Договору набирають чинності з дати їх оприлюднення на Сайті Виконавця, якщо інший термін набрання чинності не визначений додатково при їх оприлюдненні.
13.3. Якщо будь-яке положення цього Договору стає недійсним, це не впливає на дійсність решти положень Договору. У такому випадку Сторони, наскільки це можливо, намагаються домовитися про заміну недійсної умови новими дійсними положеннями, що дозволяють максимально досягнути початкових намірів Сторін.
13.4. Усі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням цього Договору та не врегульовані ним, регулюються нормами чинного законодавства України.
13.5. Сторони несуть повну відповідальність за повноту та достовірність наведених ними в документах реквізитів. Сторони зобов’язуються негайно повідомляти одна одну про зміну імені, найменування, організаційно-правової форми, місцезнаходження (місця проживання), адрес для листування, номерів телефонів, адрес електронної пошти, реквізитів банківських та інших рахунків. У випадку неповідомлення винна Сторона несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків.
13.6. Замовник надає згоду на направлення йому інформаційних матеріалів, зокрема маркетингового характеру, що містять інформацію про діяльність Виконавця.
13.7. У випадку, якщо Замовник залишає відгук, зокрема приватно (в повідомленнях) або публічно про співпрацю з Виконавцем, тим самим Замовник надає згоду виконавцю на використання такого відгуку, в тому числі з метою використання такого відгуку в рекламних цілях із зазначенням ім’я та сторінки Замовника в соціальних мережах.

Реквізити Виконавця:
Фізична особа-підприємець
Лісовська Мар’яна Сергіївна
РНОКПП: 3396704326
Адреса: Україна, 35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, ПРОВУЛОК ЩЕПКІНА, будинок 13
IBAN: UA543052990000026009000707705
Адреса електронної пошти: languagelover.in.ua@gmail.com

PE
LISOVSKA MARIANA SERHIIVNA
Ukraine, 35705, Rivnenska obl, Zdolbunivskyi r-n, Zdolbuniv, PROVULOK ShchEPKINA, budynok 13

Залишилися питання?
Звертайтеся, будемо раді допомогти!

languagelover.in.ua@gmail.com

Забули пароль? X