Особистий кабінет » Статті » Сторінка 2
Робота з запереченнями студентів. Або “чому я такий неталановитий?”
Носії мови – за і проти у співпраці з ними. На що звернути увагу
Як перейти на новий рівень?
ТОП серіалів для перегляду разом зі студентами. (Майже) на будь-який смак
Деякі поради для роботи з початківцями
Як боротися з ‘I don’t know’ на заняттях, або стратегія scaffolding
Мислення росту – частина 2
Мислення, яке допомогло мені рости (і проектами, і фінансово)
Ресурси для викладання онлайн (по категоріям)
Тестування студентів – як визначити рівень? Який тест краще? Чи є якийсь найоб’єктивніший?
Який сертифікат отримати викладачу? Варіанти – TESOL vs TEFL або GO ONLINE!
Як перейти виключно на L2 на уроках? Як вести заняття лише англійською/французькою/німецькою?
Як поїхати за кордон майже БЕЗКОШТОВНО та поєднати приємне з корисним
Які ресурси використовувати для викладання ОНЛАЙН? Список перевірених інструментів
Як працювати зі студентами високих рівнів? (upper+, advanced)
“А тепер домашнє завдання!” Як зробити все можливе, щоб учні його виконували?
Як користуватися програмою ZOOM для онлайн-уроків та вебінарів
Як викладачу заробляти більше? Шляхи розвитку та драйву.
Найважливіші інсайти з курсу CELTA
Як розробити свої флеш-картки?
Як використовувати флеш-картки на заняттях та в індивідуальній роботі?
Обмежуючі переконання у вивченні іноземної мови. Як їх подолати?
Як і коли виправляти помилки учнів?
Мовний коучинг (продовження). Важливі елементи коуч-сесії